ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها - سودایران

دراین وبلاگ مطالب زیادی در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها، رتبه و شرکت آماده، سایت اگهی ثبت شرکت، ثبت برند و اختراع و ... ارائه می گردد.

ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها - سودایران

دراین وبلاگ مطالب زیادی در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها، رتبه و شرکت آماده، سایت اگهی ثبت شرکت، ثبت برند و اختراع و ... ارائه می گردد.

مدارک و مراحل ثبت شرکت، تاسیس شرکت ساختمانی، قیمت، نرخ و هزینه ثبت شرکتها

اگر در زمینه مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود سوال دارید و می خواهید در این زمینه با متخصصین ثبت شرکتها مشورت کنید .... اگر سوال (چگونه یک شرکت ساختمانی تاسیس کنیم) برای شما هم مطرح است و می خواهید در زمینه ارائه خدمات ساختمانی و ساخت و ساز و .... فعالیت داشته باشید .... چنانچه در زمینه مدارک لازم برای ثبت شرکت، چگونگی و مراحل ثبت شرکت خدماتی، مراحل ثبت شرکت پیمانکاری و مراحل ثبت شرکت و موسسه به صورت کلی سوال دارید .... اگر می خواهید در زمینه قیمت، نرخ و هزینه ثبت شرکتها اطلاعات خوبی بدست آورید و از متخصصین و افراد مجرب فعال در زمینه ثبت شرکت در زمینه مراحل ثبت شرکت سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی و .... سوالاتی بپرسید ..... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل افراد متخصص و موسسات فعال در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی و .... بر روی لینک زیر کلیک کنید (به سایت سودایران مراجعه نمائید).


http://company-registration.soodiran.com/


رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری در حداقل زمان این خدمت برگرفته از بدو تاسیس شرکت تا اخذ رتبه در سامانه ساجات ( سامانه جامع تشخیص صلاحیت پیمانکاران از سوی معاونت نظارت راهبردی و ریاست جمهور ) می باشد. 2- اخذ گذرواژه دوم جهت ورود به سامانه ساجات 3- تامین نیروی امتیاز آور شرکتها، بخشی کلیه امور ثبت شرکتها در تهران شیراز افزایش سرمایه بدون واریزی نقل و انتقال سهام در شرکت های سهامی خاص بدون حضور در اداره دارایی و پرداخت 4% مشارکت داخلی و خارجی و کنسرسیوم و جوینت ونچر اخذ نمایندگی خارجیو امور ثبت آن جابجایی شرکا و ورود و خروج شریک، اخذ رتبه رتبه بندی رتبه آماده ( خرید ، فروش ، اجاره ) کلیه ی خدمات ثبت و رتبه بندی شرکتها خرید و فروش و اجاره ی شرکت های رتبه دار در کلیه ی پایه ها و رشته ها اخذ رتبه 5 ، فروش مستقیم و بی واسطه ‏ رتبه 5 واگذاری رتبه 5 راه و ساختمان تهران (( سهامی خاص))‏ واگذاری رتبه 5 راه و ساختمان تهران ((مسئولیت محدود))‏ واگذاری رتبه 5 راه تهران (( سهامی خاص))‏ واگذاری رتبه 5 برق تهران (( سهامی خاص))‏ واگذاری رتبه 5 ابنیه و تاسیسات تهران (( سهامی خاص))‏


حتما مطالعه کنید: راهنمای گام به گام و مدارک لازم ثبت شرکت



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.