ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها - سودایران

دراین وبلاگ مطالب زیادی در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها، رتبه و شرکت آماده، سایت اگهی ثبت شرکت، ثبت برند و اختراع و ... ارائه می گردد.

ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها - سودایران

دراین وبلاگ مطالب زیادی در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی، خرید و فروش رتبه گرید و شرکتها، رتبه و شرکت آماده، سایت اگهی ثبت شرکت، ثبت برند و اختراع و ... ارائه می گردد.

راهنمای دقیق و گام به گام ثبت شرکت و موسسه

راهنمای دقیق و گام به گام ثبت شرکت و موسسه در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید شرکت یا موسسه ثبت نمائید به صورت زیر عمل کنید.  در مرحله اول باید یک شریک خوب پیدا کنید. مسئولیت، وظیفه و حق رای هر شخصی در شرکت به اندازه میزان سرمایه او در شرکت است. در مرحله بعد باید به سراغ سامانه اینترنتی ثبت شرکتها (http://irsherkat.ssaa.ir/Design/Establishment.aspx) بروید و درخواست ثبت شرکت خودتان را تکمیل نمائید. سپس باید نام و نوع شخص حقوقی شرکت را انتخاب نمائید و در فرم وارد کنید. می توانید 5 اسم برای شرکت خودتان انتخاب کنید و در نهایت یکی از آنها که تکراری نباشد و شرایط لازم را داشته باشد انتخاب خواهد شد. در مرحله بعد باید مدت زمان (محدود یا نامحدود) و نوع فعالیت شرکت خودتان را مشخص کنید. سپس محل شرکت را مشخص خواهید کرد. اگر هنوز مکانی برای شرکت در نظر نگرفته اید آدرس منزل را بدهید تا مدارک ثبت شرکت برای شما ارسال شود. در ادامه، میزان مبلغ در نظر گرفته شده برای سرمایه اولیه شرکت را مشخص خواهید کرد. در مرحله بعد اسامی تمامی شرکای خودتان را در فرم وارد می نمائید. سپس میزان سهم هر یک از شرکا و نوع سهم و سمت انها را تعیین خواهید کرد. در مرحله نهم تعداد شعبه های شرکت و مکانی که برای آنها در نظر گرفته اید را معلوم می کنید و در مرحله بعد نیز با استفاده از فرم مربوط به اساس نامه، اساس نامه شرکت را تعیین خواهید کرد. در ادامه باید منتظر باشید تا مدارک به دست شما برسد. در اقدام آخر شما باید آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید که این کار بعد از تایید تمام مراحل و دریافت شماره ثبت انجام می گیرد. اصل این آگهی لازم و ضروری است. پس در حفظ آن بکوشید. در آگهی باید نام و نوع شرکت ثبت شود که پس از درج آگهی شما می توانید کار خود را به طور رسمی آغاز کنید. اگر در زمینه نحوه ثبت شرکت، چگونگی رتبه بندی شرکت و ارتقای رتبه شرکت خودتان، واگذاری رتبه5 آماده پیمانکاری، مراحل ارائه شده برای ثبت شرکتها و .... قصد دارید با متخصصین ثبت شرکت مشورت نمائید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.


برای مطالعه کاملتر و راهنمایی دقیق تر در زمینه ثبت شرکت و چگونگی ثبت شرکت و موسسه بر روی لینک راهنمایی ثبت شرکتها کلیک نمائید.
عبارتهای کلیدی: نحوه ثبت شرکت، راهنمای قدم به قدم ثبت شرکت، بهترین راهنمایی چگونگی ثبت شرکتها، چگونه شرکت ثبت کنیم؟، سایت ثبت شرکتها کدام است، ثبت شرکت سریع و آسان، چگونه شرکت داشته باشیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.